reklama

prvé brnkanie na nervy

Nemám chuť na veľké prehlásenia, ani dávať srdcervúce výlevy o mojom živote. Len sa mojimi očami pozrieť na realitu, tak ako ju vy nemôžte vidieť. Teraz tú bratislavskú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Som totálny nováčik na blogerskej scéne, tak aktívny ako pasívny. Ešte pred pár mesiacmi som poriadne ani nevedela, čo to blog je. Možno by som sa mala predstaviť, ale príde mi to zbytočná strata času. Ak má mať totiž môj blog nejaký význam, tak cez moje články zistíte aká som. Včera som sa vybrala do Bratislavy, skôr zo zvedavosti ako zdravého rozumu. Nechala som sa viesť inštrukciami typu: sadneš na 11, odvezieš sa na Mladú Gardu, vieš tam ako sú intráky ( hm, keby môj inštruktor čo i len tušil, že nemám poňatia o čom hovorí), doľava popri benzínke, potom uvidíš také domčeky... ešteže som v tomto aspoň trochu po otcovi. Štastne som našla cieľ cesty, ale keď som sa mala pustiť sama dlhou ulicou večer smerom k Polusu, už mi nebolo všetko jedno. Touto cestou sa chcem poďakovať všetkým úchylákom a zlodejom, že v ten boľavý večer ( vyskúšala som "mäkkosť" bratislavského ľadu) mi dali pokoj ( snáď som nebola jediná). Ak ste včera večer videli pred Polusom splašené dievča pobehovať od jednej zastávky k druhej, tak to som ja hľadala bus č. 50 ( na trolejbusovej zastávke :)).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bratislava stále nie je mesto mojich snov, a rozhodne ak by som niekam zaviedla zahraničných návštevníkov, tak radšej do zapadnutej krčmy kdesi na Muráni. Áno, poznám aj staré mesto, aj parky a ďalšie pekné veci v tomto mestečku, ale aj tak. Môj úprimný obdiv všetkým, čo tu žijú a nielen prežívajú. P.S: Viva la Nitra!

Emília Kovácsová

Emília Kovácsová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa učím a nechám poučiť (občas). Momentálne sa učím ako učiť (nielen v školstve). Obdivujem všetko iné a ľudí, ktorí sú iní. Zoznam autorových rubrík:  Ako učiteľka...lebo Niekto sa zaujímaBy the wayMedzi nádychom aAko študentka

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu