reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Kovácsová

Emília Kovácsová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa učím a nechám poučiť (občas). Momentálne sa učím ako učiť (nielen v školstve). Obdivujem všetko iné a ľudí, ktorí sú iní. Zoznam autorových rubrík:  Ako učiteľka...lebo Niekto sa zaujímaBy the wayMedzi nádychom aAko študentka

reklama

Ako študentka

iná school

Emília Kovácsová

iná school

Toľko som to odkladala. Už napíšem, už sa k tomu dostanem. Veď je to super, nech o tom vedia aj iní. A toľko som odkladala, až som sa k napísaniu dostala skoro v závere školy, na ktorú som chodila takmer 2 roky. O tri týždne máme skúšky a predstavte si, nikto z "maturantov" sa nepýta, čo bude potom? Vieme to a tešíme sa na to. Chcem vám napísať pár mojich dojmov a postrehov z animátorskej školy Godzone school. Budem hádať. Kladiete si otázku, čo je to animátorska škola a hlavne, čo sa skrýva za tým názvom. Nuž, čítajte :)

  • 23. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 902x
  • 0
študent made in china

Emília Kovácsová

študent made in china

Priznajme si, kto sa nerád posťažuje, ako nás chudačikov študentov využivajú na lacnú pracovnú silu? Keď o tom vieme a vadí nám to, prečo sme toho súčasťou?

  • 22. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
prvé brnkanie na nervy

Emília Kovácsová

prvé brnkanie na nervy

Nemám chuť na veľké prehlásenia, ani dávať srdcervúce výlevy o mojom živote. Len sa mojimi očami pozrieť na realitu, tak ako ju vy nemôžte vidieť. Teraz tú bratislavskú.

  • 20. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu